در سال ۲۰۱۹ با تحقیقاتی که در بستر اینترنت اتفاق افتاد ، آمار و ارقام جالبی استخراج شد که در برخی از عناوین بسیار قابل تامل می باشد ، این نوع شبکه ها از سال ۲۰۰۴ به این سو، توانسته اند در قالب اهدافی نظیر سرگرمی و یا حتی تجارت و بازاریابی به صورت عضو لاینفک زندگی مردم جهان در بیایند. در مطلب پیش رو قصد داریم به بررسی اینفوگرامی ۱۰ مورد از حقایق جالب این شبکه ها بپردازیم.

۱-چه تعداد از کاربران در حال استفاده از شبکه های اجتماعی هستند ؟

استفاده از شبکه های اجتماعی

2- فیس بوک رهبر تمام شبکه های اجتماعی در جهان

۳- استفاده روزانه نسل های مختلف از در آمریکا به درصد

۴- زمان سپری شده در این شبکه ها طی یک روز

۵- بازاریابی شبکه های اجتماعی

۶- مشتریان از این شبکه ها برای خرید استفاده می کنند

۷- تاثیر تجربه کاربری مثبت بر روی خرید های آنلاین

۸- اینفلوئنسر ها به ساخته شدن اعتماد سازی برای برند ها کمک می کنند

۹- میزان استفاده ی استوری در اینستاگرام

۱۰- کاربران این شبکه ها از موبایل استفاده میکنند

در انتها باید عنوان کرد که حضور عظیم این نرم افزارها در میان روتین زندگی مردم ، به صورت یک چاقوی دو لبه است که هم دارای فواید بسیار زیادی می باشد هم دارای مضرات بسیار زیاد، روشن است که با داشت آداب مصرف و استفاده کردن از تکنیک های سواد رسانه ای ، قطعا در زمینه ی استفاده بهینه از این دست نرم افزار ها ، می توان به توازن مناسب برای خود و خانواده و یا حتی جامعه دست پیدا کرد.

 

در زمینه ی استفاده ی بازاریاب گونه از این نرم افزار ها در قسمت سواد بصری مقالات کامل تری معرفی شده است که شما می توانید از طریق لینک های زیر به آن دست پیدا کنید .

سواد بصری و ارتباط بصری قسمت اول

ارتباط بصری در بازاریابی محتوایی قسمت دوم

 

ترجمه اختصاصی نسرای کردستان

منبع : منابع به صورت تفکیکی در هر اسلاید آورده شده است.

 

لینک کوتاه مطلب : http://nasrakurd.ir/?p=480