10 ترفند مهم برای تدریس آنلاین

در این بخش به صورت سریع به 12 مورد قدیمی از ترفند های تدریس آنلاین می پردازیم که شما بتوانید کسب و کار خود را شروع کنید :

1. بر روی چند وب سایت مختلف تدریس کنید

همیشه عنوان کرده اند که گذاشتن همه تخم مرغ ها در یک سبد اشتباه است ، تدریس بر روی وب سایت ها و پلتفرم های مختلف نیز باعث می شود که هم کارهای بیشتری جذب کنید و هم امنیت کاری شما حفظ شود .فقط باید توجه کنید که کلاس هایتان دچار سوء برنامه ریزی نشود و همچنین از کارایی لازم برخوردار باشند.

2. یک ویدئوی معرفی خوب از خودتان بسازید

بسیاری از وب سایت ها یا پلتفرم های آنلاین برای تدریس ، شما را ملزم به داشتن یک ویدئوی معرفی خوب می کنند که در پروفایل تدریس تان آنرا قرار دهید . این ویدئو چیزی است که دانش آموزان و مشتریان بالقوه شما آنرا دیده و از این طریق دوست دارند که در کلاس های شما شرکت کنند .بنابراین حواستان باشد که حداکثر تلاش تان را برای درست کردن یک ویدئو خوب به کار بگیرید. شما می توانید در یوتیوب هزاران هزار از این ویدئو ها را برای کسب بهترین ایده ببینید.

3. برای نگهداشتن دانش آموزان ( مشتریان خود ) برای مدت زمان طولانی تلاش کنید.

تدریس آنلاین به سان همه کسب و کار های خدماتی آنلاین ، برای اینکه جریان مالی خود را حفظ کند ، باید برای نگهداری مشتریان خود تمام تلاشش را انجام دهد و یا به صورت مداوم به دنبال افراد و مشتری های جدید باشید! هر روز زمان اندکی را صرف یافتن مشتریان جدید کنید و همچنین دانش آموزان پای ثابت خود را با ارائه خدمات قوی و موثر کنار خودتان نگهدارید.

4. در مورد امتحانات دانش آموزان اطلاعات کسب کنید

بسیاری از دانش آموزان از این جهت رو به مدرس های آنلاین می آورند که بتوانند از این طریق بر امتحانات خود غلبه کنند ،مطمئن شوید در موضوعی که شما در آن تدریس میکنید ، چه تاریخی از سال دانش آموزان با امتحانات شان مواجه می شوند و همچنین راه کمک مناسب برای این دانش آموزان را نیز بیابید که آنها بتوانند در امتحانات قبول شوند و نمرات درخشانی کسب کنند.

ادامه را در وب سایت رسمی نسرا کردستان بخوانید...